http://up98.ir/uploads/141243590270511.gif

به نام خدا

 با سلام معذرت خدمت دوستان بخاطر چند ماه غیبتم

 اینم دو گل  استقلال به سیاه جامگان


موضوعات مرتبط: اخبار جدید استقلال ، ،

تاريخ : جمعه 9 مرداد 1394 ا 9:49 نويسنده : a ا
تاريخ : پنج شنبه 21 اسفند 1393 ا 14:55 نويسنده : a ا

گسترش فولاد تبریز
استقلال

۰۱ اسفند ۱۳۹۳

15:30


تبریز استاديوم: یادگار امام (ره)
 
     


موضوعات مرتبط: اخبار جدید استقلال ، ،

تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1393 ا 13:48 نويسنده : a ا





استقلال:
وحید طالب لو، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی، هاشم بیک‌زاده، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، یعقوب کریمی (32 خرسندنیا)، آرش برهانی (74 نوری)، سجاد شهباززاده و رضا عنایتی
سرمربی: امیر قلعه نویی

پیکان:
مهدی رحمتی، حمیدرضا دیوسالار، جی لوید ساموئل، سیاوش اکبرپور (82 حیدریه)، سیاوش یزدانی، احمد جمشیدیان (72 معمر سوراکا)، سعید دقیقی، اوبیک، آرمان قاسمی، محمد نصرتی و احمد مهدی زاده
سرمربی: صمد مرفاوی

شرح گل:
1 ـ صفر (استقلال): ارسال به محوطه جریمه پیکان با پاس رضا عنایتی برای حنیف عمران‌زاده، توپ را به شهباززاده رساند و این بازیکن با ضربه سر در دقیقه 3+90 دروازه مهدی رحمتی را باز کرد.

بهترین بازیکن:
خسرو حیدری دفاع راست استقلال در تمام بازی تلاش فوق العاده ای داشت اما این سجاد شهباززاده بود که مهمترین اتفاق بازی را رقم زد و موثرترین بازیکن میدان بود.

اتفاق ویژه:
دقایقی قبل از گل استقلال در حالی که پیکانی ها با یک ضدحمله سریع با وحید طالب لو تک به تک شدند، به نظر می‌ رسید حرکت تهاجمی سعید دقیقی اشکال خاصی نداشت. اما داور بازی در تصمیمی عجیب تهاجم پیکانی ها را به دلیل خطا روی طالب لو گل پیکانی ها را مردود شمرد.


دقایق حساس:
دقیقه 20: ضربه سر عنایتی در حالتی غافلگیرکننده از کنار دروازه رحمتی بیرون رفت. رحمتی بعد از این موقعیت به شدت به مدافعان تیمش تاخت.
دقیقه 22: ضربه کرنر خسرو حیدری از جناح راست با ضربه مهاجمان استقلال در دست های رحمتی آرام گرفت.
دقیقه 26: از فاصله 25 متری تیم فوتبال استقلال صاحب یک ضربه کاشته شد که امید ابراهیمی با کمتری دورخیز ناگهان شوت محکمی به سمت دروازه پیکان زد که توپ با برخورد به تیرک افقی به خارج رفت، این ضربه چنان غیرمنتظره بود که مهدی رحمتی تنها مسیر توپ را با نگاه دنبال کرد و هیچ حرکتی انجام نداد.
دقیقه 29: ضربه کاشته حمید دیوسالار از بالای دروازه طالب لو به اوت رفت.
دقیقه 31: استقلال در دقیقه 31 با تعویض یعقوب کریمی تغییر تاکتیک داد و خرسندنیا را جانشین کریمی کرد. حالا بیک‌زاده دفاع چپ استقلال خواهد بود و خرسندنیا کنار ابراهیمی در پست هافبک وسط به میدان خواهد رفت.
دقیقه 37: ضربه سر محمد نصرتی روی پاس ارسالی از روی نقطه کرنر به شکل خطرناکی از کنار دروازه طالب لو به اوت رفت.
دقیقه 47: ارسال خسرو حیدری بعد از گذشتن از بازیکنان حاضر در محوطه جریمه به برهانی رسید که ضربه این بازیکن از گوشه محوطه جریمه با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 50: روی یک ضد حمله در حالی که بازیکنان استقلال فرصت خوبی برای رسیدن به دروازه پیکان داشتند، مدافع این تیم پاس بیک زاده را با دخالت دست قطع کرد که حق وردی به تنها به اعلام خطا بسنده کرد.
دقیقه 53: ارسال هاشم بیک زاده از جناح چپ با مشت اشتباه مهدی رحمتی این فرصت را برای امید ابراهیمی ایجاد کرد تا از درون محوطه جریمه فرصت شوت زنی پیدا کند که ضربه هافبک دفاعی استقلال در بین راه به مدافع پیکان برخورد کرد و یک کرنر برای آبی پوشان به دست آمد.
دقیقه 70: ارسال رو به بیرون آرش برهانی روی خط محوطه جریمه را امید ابراهیمی با ضربه ای فنی به سمت دروازه رحمتی فرستاد که بار دیگر توپ در میانه راه به مدافع پیکانی ها برخورد کرد و راهی به دروازه نیافت.
دقیقه 71: یک دقیقه بعد بار دیگر ارسال از خسرو حیدری با ضربه سر ناقص غلامرضا عنایتی همراه بود و این فرصت از دست رفت.
دقیقه 85: بهترین فرصت گلزنی استقلال در این نیمه بعد از ارسال کرنر بیک زاده و ضعف رحمتی در خروج از دروازه به وجود آمد که ضربه صادقی به بیرون رفت.
دقیقه 86: ارسال کرنر میلاد نوری و ضربه سر شهباززاده با اختلاف کمی از بالای دروازه رحمتی به بیرون رفت.
دقیقه 90: پیکانی ها که به دنبال تک امتیاز این بازی بودند روی یک ضد حمله صاحب فرصت گلزنی شدند که در یک فعل و انفعال داور خطای مهاجمان پیکان را در حالی که دروازه طالب لو باز شده بود را اعلام کردند.


موضوعات مرتبط: اخبار جدید استقلال ، ،

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 20 بهمن 1393 ا 14:26 نويسنده : a ا

استقلال، سایپا را هم برد

تیم فوتبال استقلال موفق شد با حساب یک بر صفر سایپا کرج را شکست دهد.

تیم فوتبال استقلال موفق شد با حساب یک بر صفر سایپا کرج را شکست دهد.

 

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های سایپا و استقلال با برتری یک بر صفر آبی پوشان پایتخت به پایان رسید. تک گل این دیدار را سجاد شهباززاده در دقیقه 45 به ثمر رساند.

 

گزارش نیمه نخست:

 

در ابتدای این نیمه استقلالی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 12 روی ارسال خسرو حیدری از میانه‌های میدان در حالی توپ برابر حنیف عمران‌زاده قرار گرفت که مدافعان سایپا در آفساید گیری دچار اشتباه شده بودند و این بازیکن در مصافی تک به تک با دروازه‌بان سایپا قرار داشت اما او قدر این فرصت را ندانست و با یک ضربه سر نه چندان قدرتمند توپ را به دستان اخباری سپرد.

 

با این حال سایپایی‌ها هم بیکار نبودند و در دقیقه 17 شوت مجتبی رمضانی می‌رفت که برای استقلال مشکل‌ساز شود اما توپ او راهی اوت شد و همین بازیکن در دقیقه 28 هم روی ارسال خوب حکیم نثاری در موقعیت خوبی قرار گرفت و تلاش کرد با یک ضربه سر این تیمش را به گل برساند اما توپ او به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.

 

در ادامه این دیدار بازی برابری از سوی دو تیم ارائه شد و سطح کیفی بازی به طرز چشم‌گیری افت کرد. دو تیم نتوانستند از فرصت های نصفه و نیمه ای که داشتند به خوبی استفاده کنند تا اینکه در دقیقه 43 شوت زیبا و فنی میداوودی با واکنش زیبای فروزان همراه شد و توپ بعد از برخورد به دیرک افقی دروازه به کرنر رفت و در دقیقه 45 برخلاف روند بازی این استقلال بود که به گل رسید. ارسال زیبای یعقوب کریمی برای سجاد شهباززاده با ضربه سر دقیق او همراه شد و استقلال در نهایت با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.


موضوعات مرتبط: اخبار جدید استقلال ، ،

تاريخ : چهار شنبه 15 بهمن 1393 ا 18:23 نويسنده : a ا

تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا در نیمه اول به پیروزی رسید.

 

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا) , تیم‌های فوتبال سایپا و استقلال در چارچوب هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:30 امروز چهارشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با برتری یک بر صفر استقلال خاتمه یافت. سجاد شهباززاده در دقیقه 45 برای آبی‌ها گلزنی کرد.

استقلال بازی را با ترکیب محسن فروزان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، میلاد نوری، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، جاسم کرار، سجاد شهباززاده، آرش برهانی، رضا عنایتی شروع کرد که حضور میلاد نوری در ترکیب اصلی از نکات جالب توجه آن بود.

شاگردان قلعه‌نویی بازی را خوب شروع کردند و از جناحین به سایپا فشار وارد کردند تا بتوانند در همان دقایق اولیه به گل برسند اما از فرصت‌هایی که ایجاد کردند نتوانستند به خوبی استفاده کنند. بعد از 15 دقیقه ابتدایی سایپایی‌ها سعی کردند تا با پاسکاری در میانه میدان بازی را به تعادل بکشانند.

سایپا در نخستین حمله خود روی دروازه استقلال خطرساز شد. حکیم نصاری در دقیقه 38 روی پاس نظری با ضربه سر دروازه فروزان را تهدید کرد که توپ از بالای دروازه استقلال به خارج رفت.

در دقیقه 35 بازی سجاد شهباززاده پشت محوطه جریمه سایپا صاحب موقعیت شد اما ضربه خود را با بی دقتی به بیرون زد. پنج دقیقه بعد رمضانی از پشت محوطه جریمه استقلال اقدام به شوتزنی کرد که ضربه وی به آرامی در دستان فروزان جای گرفت.

میلاد میداوودی که در خط حمله سایپا از انگیزه بالایی برای بازی مقابل تیم سابق خود برخوردار بود در دقیقه 43 با یک ضربه فنی دروازه استقلال را به شدت تهدید کرد که توپ وی بعد از برخورد به نوک انگشتان فروزان و تیر افقی دروازه استقلال به کرنر رفت.

 

در دقیقه 45 بازی استقلال به گل رسید. سجاد شهباززاده با ضربه سر روی سانتر یعقوب کریمی دروازه تیم سابق خود را گشود و البته خوشحالی نکرد. این نیمه با همان تک گل به پایان رسید تا استقلال با برتری به رختکن برود.

 


موضوعات مرتبط: اخبار جدید استقلال ، ،

تاريخ : چهار شنبه 15 بهمن 1393 ا 18:21 نويسنده : a ا

به گزارش سایت این کنفدراسیون، رده بندی باشگاه های فوتبال آسیا بر مبنای نتایج تیم ها در مسابقات چهار سال گذشته لیگ قهرمانان و یا ای.اف.سی کاپ کسب کرده اند و همچنین مجموع عملکرد آنها در مسابقات لیگ های داخلی کشورهای خود در همین مدت است و در هر فصل به روز می شود.

 
 

در نخستین رده بندی که کنفدراسیون آسیا امروز (پنجشنبه) اعلام کرد تیم الهلال عربستان با 106 امتیاز در صدر قرار دارد. تیم اف.سی سئول کره جنوبی دوم است و الاتحاد عربستان مکان سوم را از آن خود کرده است.

در بین تیم های ایرانی هم استقلال و سپاهان به ترتیب ششم و هفتم آسیا هستند در حالیکه ذوب آهن و پرسپولیس در مکان های 32 و 33 قرار دارند. تیم فولاد خوزستان سی و هفتم است و تراکتورسازی تبریز در مکان 51 قرار دارد.

صبای قم و مس کرمان هم تیم های 91 و 101 رده بندی باشگاه های فوتبال آسیا هستند.

 

موضوعات مرتبط: اخبار جدید استقلال ، ،

تاريخ : پنج شنبه 27 آذر 1393 ا 15:55 نويسنده : a ا
تاريخ : جمعه 21 آذر 1393 ا 17:29 نويسنده : a ا


 

 

استقلال خوزستان
استقلال

 

۲۰ آذر ۱۳۹۳

17:40


اهواز استاديوم: غدیر

 


موضوعات مرتبط: اخبار جدید استقلال ، ،

تاريخ : سه شنبه 18 آذر 1393 ا 14:24 نويسنده : a ا
تاريخ : شنبه 15 آذر 1393 ا 17:52 نويسنده : a ا

جانواريو به استقلال برمي گردد؟


موضوعات مرتبط: اخبار جدید استقلال ، ،

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 15 آذر 1393 ا 17:43 نويسنده : a ا

به ادامه مطلب بییایید

نظــــــــــــــــر

 


موضوعات مرتبط: اخبار جدید استقلال ، ،

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 11 مهر 1393 ا 8:32 نويسنده : a ا

کلیپ گلهای استقلال به ملوان

گل اول توسط امید ابراهیمی

 

دانلود

 

گل دم محمدقاضی

دانلود

گل سوم سجاد شهباززاده

دانلود


موضوعات مرتبط: اخبار جدید استقلال ، ،

تاريخ : جمعه 11 مهر 1393 ا 8:17 نويسنده : a ا

دانلود گلهای استقلال در مصاف با گسترش فولاد تبریز،۷/۶/۹۳

 

گل اول : آرش برهانی

گل دوم : امید ابراهیمی (پنالتی)

گل سوم : محمد قاضی

هایلایت بازی


قلعه نویی:برد رابه غلامحسین مظلومی تقدیم میکنم/کی روش بایدبماند اما نه با قرارداد ترکمانچای

 

امیر قلعه‌نویی پس از برتری 3 بر صفر مقابل گسترش در نشست خبری گفت: برد خوب را به یک خوب تقدیم می‌کنم برد را به غلامحسین عزیز تقدیم می‌کنم که نوه عزیزش با پیراهن مظلومی در ورشگاه حضور داشت و خدا را شکر می‌کنم که با یک بازی منطقی سه امتیاز را گرفتیم در نیمه دوم افت داشتیم اما نظم خوبی در دفاع داشتیم بین نیمه هم به بازیکنان گفتم و فکر نکنند با دو گل بازی تمام شده است و گل سوم را هم زدیم. با جابه جایی که در زمین انجام دادیم موفق شدیم. خوشحالم که برهانی هم گلزنی کرد اگر او به شرایط آرمانی برگردد قدرت گلزنی ما بیشتر می شود و حضور مردم در ورزشگاه بازی به بازی بیشتر می شود تا استقلال به اهدافش برسد.

امیر قلعه‌نویی ادامه داد: ساختار دفاعی خوبی داریم در بازی با سایپا هم روی اشتباهات فردی گل خوردیم اما هم نظم دفاعی ما بهتر شده و هم اشتباهات فردی کمتر شده است.

وی در مورد اینکه برد با سه گل چقدر در روحیه بازیکنان تاثیر دارد گفت: از روزی که مربیگری را شروع کردم همیشه بازی تهاجمی را در دستور داشتم پارسال هم مشکلاتی داشتیم که نمی‌خواهم به انها اشاره کنم تا فردا قبل از تمرین باید شادی کنیم و بازی به بازی باید بهتر باشیم تا خواسته‌های مردم را در زمین پیاده کنیم.

سرمربی استقلال در مورد تیمش گفت: تیمی که 6 گل می‌زند و گل نمی‌خورد معلوم است که به آرمان‌های فنی‌اش نزدیک می‌شود با حضور مدافعان کلاسیک مان تفاضل قدی ما بالاتر می رود و روی ضربات ایستگاهی هم می‌توانیم بیشتر خطرناک شویم.

قلعه نویی در مورد رمضانی گفت: او یکی از مهاجمان آینده دار خوب فوتبال ما خواهد بود اما نیاز به محیط پذیری دارد اگر به زمین برود جواب ندهد به پروسه زمانی نیاز دارد که برگردد از بازیکنان خوب از نظر فنی و اخلاقی است.

وی در مورد رفتن کی روش گفت: اولا خودم دوست دارم کی‌ روش بماند دلیلش را هم می‌گویم اما یک سری دوستان قلم به دست که همه آنها را می شناسند فضایی را در جامعه به وجود اوردند که به نفع ما نیست که مسایل را جور دیگر نشان می‌دهد .چند نفری خط مشی در فوتبال نشان می‌دهند که خیانت می‌کنند. از نظر نتیجه و آمار خوبی نداشتیم اما کی روش از فوتبال ما شناخت پیدا کرده و اشراف دارد و زمان کمی هم نیست و برنامه اردویی تنظیم شده است در جام جهانی تیم‌هایی که نتیجه نگرفته‌اند در جام ملت‌ها می‌توانند جبران کنند اما قرارداد نباید قرارداد ترکمنچای باشد من موافق حضور کی روش هستم نه موافق دیدگاه آن. چند نفر که یکی از آنها هم میکروفن دستش است و من هم اگر یکی از مدیران بودم قصه را جوری آماده می‌کردم که کی روش بماند.

امیر قلعه‌نویی پس از برتری 3 بر صفر مقابل گسترش پس از حضور در  نشست خبری بیرون از سالن نشست خبری در گفت و گو با دوربین‌ها تلویزیونی، گفت: این برد را به مظلومی تقدیم می‌کنیم بازیکنان تلاش می‌کنند و از نظر نفراتی روبه جلو هستیم و این برد را باید فراموش کنیم از فردا باید به فکر بازی با نفت مسجد سلیمان باشیم.

وی در مورد اینکه زرینچه گفته خوب بازی نکردیم و سه امتیاز گرفتیم، گفت:  این چه سوالی است که می پرسید سه گل زده‌ایم و فکر نمی‌کنم زرینچه این حرف را زده باشد. باید بهتر شویم و بازیکنان ملی باید به فرم ارمانی برسند و بقیه مدافعان‌مان هم برسند.یکی دو نفر در پست غیر تخصصی بازی می‌کنند هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و باید همه موجودی بیایند و  80 درصد قدرت تهاجمی تیمی بالا می‌رود

قلعه نویی در مورد وضعیت کی روش گفت: دوست دارم او بماند اما متاسفانه قلم و میکروفن برخی از آقایان به نفع فوتبال ما نیست و جو را جوری درست کردند که به نفع فوتبال ما نیست. در جام جهانی نه خوب بازی کردیم نه خوب نتیجه گرفتیم در جام جهانی برخی تیم‌ها که خوب نتیجه نگرفتند قراردادشان را برای جام ملت‌های اروپا تمدید کردند حتی آلمان هم که قهرمان شد قرارداد سرمربی اش تمدید شد این آدم ها که گفتم به فکر فوتبال ما نیستند این قرارداد نباید ترکمنچای باشد باید بماند چون سه چهار سالی است در فوتبال ایران است و در جام ملت‌ها به فوتبال ما کمک کند.

وی در مورد اینکه آنهایی که می‌گویید منتقد هستند یا دوستان او،  گفت: یکسری هم میکروفن و قلم دارند دنبال خوار کردن ایران و ایرانی هستند.

وی در مورد نقش وزارت ورزش در قرارداد کی‌روش گفت:دکتر گودرزی خودش مدیر ورزشی است موضعش را اعلام کرده است هر فدراسیون کارش را انجام می‌دهد و ایشان هم مشاوره می‌گیرد ولی این موضوع را به کفاشیان محول کرده است. خیلی جالب است این آقایان که میکروفن و قلم دارند قبل از عقد قرارداد می‌گفتند جام ملت‌ها مهم نیست اما من را به خاطر جام ملت‌ها محاکمه کردند ولی در مناظره وقتی  گفت خوب دویدیم به به چه چه کردند وقتی در 2007 من گفتم ما خوب دویدیم به من گفتند می رفتید دونده می‌آورید.

وی در مورد اینکه جانشین کی روش ایرانی باشد یا خارجی گفت: کفاشیان تصمیم می‌گیرد نه من

سرمربی استقلال در مورد دلیل نیمکت نشینی تیموریان، گفت: اندو باید به شرایط ایده الش برسد و هفته به هفته هم بهتر می‌شود.


عیادت آرش برهانی از سر طلایی تاج بلافاصله بعد از اتمام دیدار با گسترش فولاد

 


موضوعات مرتبط: اخبار جدید استقلال ، ،

تاريخ : شنبه 8 شهريور 1393 ا 8:21 نويسنده : a ا

کلیپ گلهای استقلال به پیکان

 

گل اول توسط خســـرو حیدری

دانلود

گل دوم توسط مهــدی کریمیــان

دانلود

گل سوم توسط سجــاد شهباززاده

دانلود


موضوعات مرتبط: اخبار جدید استقلال ، ،

تاريخ : دو شنبه 3 شهريور 1393 ا 7:38 نويسنده : a ا

پیکان  0   -    3 استقلال

گل های استقلال: خسرو حیدری - مهدی کریمیان - سجاد شهباز زاده.

استقلال با این برد پرگل ، با 12 امتیاز و با تفاضل گل 4 راهی صدرجدول شد.


موضوعات مرتبط: اخبار جدید استقلال ، ،

تاريخ : دو شنبه 3 شهريور 1393 ا 7:21 نويسنده : a ا
 

       

        

 
      
            
نظرات:                 21227 بازدید            
       
        
 
 

به گزارش سرويس ورزشی جام نیوز، برنامه سفر تيم پيكان به تركيه از تهران هماهنگ شده بود. اينكه شاگردان ابراهيم‌زاده راهي كمپ كارتپه واقع در 140 كيلومتري استانبول شده و پس از 7 روز اقامت در آن كمپ به استانبول رفته و سه روز تمرينات سطح دريا را پشت‌سر بگذارند.

 

در اين ميان استقلالي‌ها هم به تركيه رفته بودند و اتفاقا در استانبول 140 كيلومتري محل اقامت پيكان اردو زدند. با اين همه تيم ژنرال وقتي براي برگزاري يك ديدار با تيم بورسااسپور راهي كمپ كارتپه شد خيلي‌ها انتظار تقابل او با مهدي رحمتي را مي‌كشيدند كه اين ديدار هرگز رقم نخورد و دروازه‌بان فصل پيش استقلال به محض حضور امير قلعه‌نويي در لابي هتل به اتاقش رفت و تا شب بيرون نيامد.

 

اما وقتي قرار شد كاروان پيكان به استانبول برود اعضاي اين تيم متوجه شدند كه قرار است به همان هتلي بروند كه استقلال و قلعه‌نويي در آن مستقر هستند به همين خاطر براي دور ماندن از هر حاشيه‌اي آنها هتلي ديگر را رزرو كرده و به آن مكان رفتند تا رحمتي و قلعه‌نويي با هم رودررو نشوند.

 

اين اتفاقات در حالي رخ مي‌داد كه قرعه‌كشي ليگ چهاردهم در تهران انجام شد و مشخص كرد كه استقلال و پيكان در هفته پنجم به مصاف هم خواهند رفت و تقابل اين دو در آن هفته ديگر اجتناب‌ناپذير است.

 

البته اين همه ماجراي رحمتي در اين روزها نبود چون او در كارتپه و كمپي كه پرسپوليسي‌ها هم آنجا اقامت داشتند بارها از سوي دوستان پرسپوليسي‌اش در اين باره مورد سوال قرار گرفت كه چرا از استقلال جدا شدي و يا اينكه چه زماني به اين تيم برمي‌گردي كه او در پاسخ به آنها گفته بود: «يك روز به استقلال برمي‌گردم.»

 

البته آن يك روز قطعا تا پايان فصل پيش‌رو نيست اما بي‌شك رحمتي دل به روزهايي بسته كه قلعه‌نويي از استقلال برود و به اين تيم برگردد.

 

قطعا او در طول فصل چهاردهم بار ديگر طعم حضور در تيمي بي‌طرفدار را خواهد چشيد و بيشتر از حالا به بازگشت به استقلال فكر خواهد كرد.


موضوعات مرتبط: اخبار جدید استقلال ، ،

تاريخ : شنبه 28 تير 1393 ا 11:43 نويسنده : a ا

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، یکی از درخواست های امیر قلعه نویی، حفظ چهار ملی پوش استقلال (خسرو حیدری، هاشم بیک زاده، امیرحسین صادقی و آندرانیک تیموریان) بود که تاکنون سه بازیکن قرارداد خود را تمدید کردند.



در جلسات هیات مدیره تاکید شد ملی پوشان می توانند مبالغی بالاتر از سایر نفرات دریافت کنند و مجموعا مبلغ چهار میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان برای تمدید قرارداد حیدری، بیک زاده و صادقی هزینه شد.



طبق پیگیری ها قرارداد خسرو حیدری یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان، امیر حسین صادقی یک میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون تومان و هاشم بیک زاده یک میلیارد و پانصد میلیون تومان است.



مذاکرات با آندارنیک تیموریان برای تمدید قرارداد ادامه دارد.


موضوعات مرتبط: اخبار جدید استقلال ، ،

تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393 ا 14:39 نويسنده : a ا
تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393 ا 14:30 نويسنده : a ا
.: Weblog Themes By رضااديبيان :.